مرور دوره 5, شماره 3 بر اساس موضوع "ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین و جمعآوری اطلاعات از سایتها در رفتار خرید تاثیرگذار میباشد. مصرفکنندگان تصمیمگیری های خرید دوستانشان را نسبت به نظرات افراد ناشناس با ارزشتر میدانند و به آن اعتماد میکنند. این مقاله به ...



