مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس موضوع "تبلیغات"

  • شناسایی ویژگی‌های ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک 

    عزیزی, شهریار؛ حسنی نژاد, مجید؛ دینی, امین؛ امیدیان, آسیه؛ فرهیخته, فاطمه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)
    شعار تبلیغاتی یکی از مهمترین عناصر برنامه‌های تبلیغاتی شرکت‌هاست. برنامه‌های تبلیغاتی در صنعت بانکداری ایران طی سال‌های اخیر به دلیل تشدید رقابت اهمیت بسیار زیادی یافته است. یک شعار تبلیغاتی دارای ساختار و محتوای مناسب ...