مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خردهفروشان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)پژوهشهای فراوانی در زمینه بررسی ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرفکنندگان انجام شده است. ولی پژوهشگران معدودی ارزش ویژه نام و نشان تجاری را از دیدگاه خردهفروشان بررسی کردهاند. در حالی که تعداد زیادی از محصولات ...
-
بررسی تاثیرکارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)امروزه سازمانها باید با تشخیص و بهرهبرداری از فرصتهای کارآفرینانه ناشی از تغییرات محیطی نه تنها بقا بلکه رشد خود را نیز تضمین کنند. از این رو، باید به منظور حفظ بقای خود از مزایایی رقابتی برخوردار باشند. از جمله این ...
-
بررسی تأثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)در این تحقیق هدف بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارتCHP (مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی است. عوامل سازمانی شامل هفت متغیر ارزشهای سازمانی، ادراک، نمایندگان ...
-
بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)در سالهای اخیر، بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژهای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب و کار یافته است. بسیاری از محققان و مدیران شرکتها به این نتیجه رسیدهاند که با ارزشترین دارایی یک شرکت در جهت بهبود ...
-
بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)پیشرفتهای گوناگون در عرصه تکنولوژی جهانی بویژه در حوزه محصولات هوایی همراه با اعمال روشهای متعدد ارتقا در سازماندهی صنایع مرتبط نسبت به دهه گذشته، تحولات اثر بخشی را پدید آورده است. در این راستا صنایع و شرکتها سعی دارند ...
-
شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)شعار تبلیغاتی یکی از مهمترین عناصر برنامههای تبلیغاتی شرکتهاست. برنامههای تبلیغاتی در صنعت بانکداری ایران طی سالهای اخیر به دلیل تشدید رقابت اهمیت بسیار زیادی یافته است. یک شعار تبلیغاتی دارای ساختار و محتوای مناسب ...
-
طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژههای چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)پژوهش در مورد برندسازی کشورها، شهرها، مکانها و مقاصد گردشگری نیز انجام شده است، اما در برخی حوزه بسیار نوپا و جدید است. مطالعات این حوزه بیشتر متمرکز بر فروش مکان، بازاریابی مکان و برندسازی مقاصد گردشگری بوده است و به نظر ...
-
کاربرد نظریههای خودمختاری، رفتار برنامهریزی شده و کنش عقلایی در قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه؛ تارنمای شرکت مسافربری رویالسفرایرانیان)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-08-22)پیشرفت شبکه ارتباط جهانی به شکلگیری نوع جدیدی از خرید تحت عنوان خریدآنلاین منجر شده است. در این راستا، شناسایی عوامل تعیینکننده قصد خریدآنلاین مشتریان و از همه مهمتر تعیین نقش جنسیت به عنوان یک متغیر مستقل و یا ...



