مرور دوره 23, شماره 74 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
کاربرد چارچوب مفهومی بازاریابی اجتماعی در رفتارهای سلامت: مروری بر این رویکرد در ایران (دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2020-08-22)چکیده مقدمه: رویکرد بازاریابی اجتماعی نوعی استراتژی متداول در بهداشت جهانی است و هدف کلی آن اطمینان از ارتقای دانش و اصلاح نگرش در مخاطب است تا پایهگذار تغییر رفتار برای حفظ سلامت ...
 
- 
برندگان جایزه نوبل در فیلد علوم اعصاب از ابتدا تا کنون (دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2020-08-22)مقدمه: امروزه جوایز علمی و ادبی بیشماری یافت میشود که جایگاه خاصی دارند؛ اما هیچیک از حیث اعتبار به جایزه نوبل نمیرسند. با توجه به اینکه داستان تلاشهای قهرمانانه برندگان جایزه نوبل برای محققان بهویژه ...
 
- 
مقایسه شاخصهای منتخب خونی در زنان با زایمان ترم و پرهترم مراجعهکننده به زایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت (دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2020-08-22)مقدمه:با توجه به آمار فزاینده متولدان نارس طی سالهای اخیر و زیادبودن میزان مرگومیر نوزادان بهدلیل نارسبودن و اینکه این کودکان در آینده در معرض خطر معلولیت ...
 
- 
زجر بیزبانی و تلاش برای ابراز نیاز در بیماران تحت تهویه مکانیکی هوشیار بستری در بخش مراقبتهای ویژه: یک مطالعه کیفی (دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2020-08-22)مقدمه: بیماران هوشیار تحت تهویه مکانیکی بهخاطر داشتن لوله داخل تراشه و نیز به علل دیگر قادر به برقراری ارتباط نیستند و مشکلات زیادی را در این رابطه تجربه میکنند. مطالعه حاضر با هدف کشف تجربیات بیماران ...
 
- 
Covid-19 و خطای پزشکی: یک زن باردار با سل پلور: گزارش یک مورد (دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2020-08-22)چکیده مقدمه: امروزه پاندمی ناشی از بیماری کرونا ویروس 2019 (COVID 19) به یک نگرانی جهانی تبدیل شده است. علائم و نشانههای بالینی بیماری COVID-19مشابه با برخی از عفونتهای تنفسی ...
 
- 
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رضایت شغلی در کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی در سال 1398 (دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2020-08-22)مقدمه:بررسی ادبیات پژوهش در ارتباط با رفتار شهروندی سازمانیو رضایت شغلی بیانگر آن است که هر دو متغیر نقش مهمی ...
 



