مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس موضوع "حافظۀ فعال"

  • درک نحوی، حافظۀ فعال و درک متن 

    نجفی پازوکی, معصومه؛ درزی, علی؛ دستجردی, مهدی؛ سعادتی شامیر, ابوطالب؛ دانای طوسی, مریم (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2013-03-21)
    فرایند خواندن مشتمل بر بازشناسی دیداری واژه، شناسایی و استخراج معنا در سطح عبارت یا جمله و انسجام بین گزاره های متن است، لذا مشکلات خوانندگان غیرماهر در سه سطح درک واژه، تحلیل نحوی جملات متن، و ایجاد انسجام میان گزاره های ...