بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
نقش برندها، برندگذاری و عوامل فن ی وب سا یت در اقتصاد امروز ی که به صورت جهانی و دیجیتالی درآمده، توجه قابل ملاحظه ای را به خود جلب کرده است . شرکت ها ی امروزی کاملاً با تمام عناصر کسب و کار آمیخته شده اند که از جمله آن عناصر، وب سایت ها می باشند. فعالیت شرکت ها در این زمینه به خاطر آن است که شبکه ا ینترنت ی ک فرصت مناسبی را به وجود آورده تا شرکت ها از طریق آن بتوانند برند تجاری خود را گسترش دهند. این مقاله سعی می کند تا اهمیت پیام رسانی برند را از طری ق وب سا یت، با مطالعه ای که از برندهای عمده- موسسات فرهنگی- به عنوان یک مطالعه موردی داشته است را بیان کند. دو هدف در این مقاله دنبال می شود: اول اینکه چطور وب سایت ها به تقویت پیام های یک برند کمک کرده، و بعلاوه فرصت هایی را که اینترنت برای خدمات رسانی الکترونیکی شرکت ها، برای ایجاد ارتباط با مشتریان ارائه کرده است، شرح م ی دهد و همچن ین به برنامه ری زانبازاریابی برای پیشرفت و موفق ی ت در استراتژ ی ها ی برندگذار ی بر مبنا ی اینترنت ی اری می رساند.
کلید واژگان
تصویر برند/ ویژگی وب سایت / وفاداری مشتری/ اعتماد مشتری/ خرید الکترونیکیشماره نشریه
53تاریخ نشر
2010-02-201388-12-01
ناشر
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research
شاپا
1735-07942676-7767




