مرور دوره 22, شماره 86 بر اساس موضوع "شخصیت مشهور"

  • مطالعه تاثیر شخصیت مشهور حامی بر موفقیت مجتمع های تجاری به واسطه اعتبار برند 

    بخشی زاده, علیرضا؛ کردنائیج, اسداله؛ خداداد حسینی, سیدحمید؛ احمدی, پرویز (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)
    در این مطالعه به بررسی اثر اعتبار شخصیت مشهور حامی بر موفقیت مجتمع های تجاری با توجه به نقش میانجی اعتبار برند پرداخته می‌شود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی محسوب می گردد. برای ...