مرور دوره 13, شماره 51 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تحلیل رفتار پویای مصرفی مناطق شهری کل کشور و استان اصفهان:کاربرد دستگاه تقاضای تقریباً ایده آل
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)بررسی و تحلیل رفتار مصرفی خانوارها از جهت چگونگی تخصیص درآمد محدود به کالاها و خدمات مختلف، یکی از مباحث مهم علم اقتصاد به شمار می رود. به همین جهت در اکثر کشورها ب رای اتخاذ تصمیمات اقتصادی مناسب و به نفع رفاه جا معه، ...
-
حق مصرف کنندگان در برخورداری از محصولات ایمن
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)وجود کالاهای ایمن در بازار هر کشور، لازمه سلامت و رفاه عمومی شهروندان آن کشور است، لذا حق ایمنی و برخورداری از محصولات ایمن در زمره حقوق بشر و حقوق بنیادین هر مصرف کننده به شمار می رود. نظر به اهمیت فوق العاده حق ایمنی، ...
-
ظرفیت های صادراتی و بازارهای هدف زعفران ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)افزایش مناسب تولید و تولید برای صادرات زعفران در سال های اخیر سبب شده که کشور به دنبال بازارهای جدید صادراتی باشد . اما همواره این پرسش مطرح است که این صادرات به چه کشورهایی صورت گیرد و چه معیارهایی تعیین کننده این کشورها ...
-
مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودروهای شخصی)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)از جم له مسایل پیش روی برنامه ریزان بازاریابی جهت نیل به مزیت رقابتی پایدار ، به ویژه در حوزة محصولات مصرفی با دوام با گستره عرضه و تقاضای فصلی، طراحی و توسعه آمیخته اثربخش بازاریابی است . بدین ترتیب به منظور برخورداری از ...
-
شناسایی و الویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)این مقاله با مرور ۲۳ مقاله کلیدی منتشر شده در فاصله زمانی سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ و استخراج وجم ع بندی فاکتورهای ریسک موجود در ادبیات مذکور، لیستی مشتمل بر ۲۵ فاکتور ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری را فراهم آور ده است . سپس ...
-
اثرات جهانی شدن بر صادرات غیر نفتی ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)در مقاله حاضر سع ی شده، تأث یر جهان ی شدن در کنار عوامل ق یمت ی و غیرقیمت ی بر به عنوان ابزاری با قابلیت بالا در GMDH صادرات غیرنفتی ایران با استفاده از شبکه عصب ی مسیریابی و تشخیص روندهای غیرخطی پیچیده، بخصوص با تعداد ...
-
بررسی مؤلفه های تأثیرگذار بر زنجیره تأمین چابک و طراحی مدل مفهومی مدیریت زنجیره تامین چابک
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)طی سال های اخیر، مفاهیم متعددی برای تغییر سازمانی ارائه شده است که فر آیندهای کسب و کار را به عنوان مبنای مفهومی برای طراحی سازمان مورد توجه قرار می دهند . نگرش فرآیندی و فرآیند محوری از مهم ترین ویژگی هایی است که سازم ان ...



