مرور دوره 13, شماره 51 بر اساس تاریخ انتشار

  • تحلیل رفتار پویای مصرفی مناطق شهری کل کشور و استان اصفهان:کاربرد دستگاه تقاضای تقریباً ایده آل 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    بررسی و تحلیل رفتار مصرفی خانوارها از جهت چگونگی تخصیص درآمد محدود به کالاها و خدمات مختلف، یکی از مباحث مهم علم اقتصاد به شمار می رود. به همین جهت در اکثر کشورها ب رای اتخاذ تصمیمات اقتصادی مناسب و به نفع رفاه جا معه، ...

  • حق مصرف کنندگان در برخورداری از محصولات ایمن 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    وجود کالاهای ایمن در بازار هر کشور، لازمه سلامت و رفاه عمومی شهروندان آن کشور است، لذا حق ایمنی و برخورداری از محصولات ایمن در زمره حقوق بشر و حقوق بنیادین هر مصرف کننده به شمار می رود. نظر به اهمیت فوق العاده حق ایمنی، ...

  • ظرفیت های صادراتی و بازارهای هدف زعفران ایران 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    افزایش مناسب تولید و تولید برای صادرات زعفران در سال های اخیر سبب شده که کشور به دنبال بازارهای جدید صادراتی باشد . اما همواره این پرسش مطرح است که این صادرات به چه کشورهایی صورت گیرد و چه معیارهایی تعیین کننده این کشورها ...

  • مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودروهای شخصی) 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    از جم له مسایل پیش روی برنامه ریزان بازاریابی جهت نیل به مزیت رقابتی پایدار ، به ویژه در حوزة محصولات مصرفی با دوام با گستره عرضه و تقاضای فصلی، طراحی و توسعه آمیخته اثربخش بازاریابی است . بدین ترتیب به منظور برخورداری از ...

  • شناسایی و الویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در ایران 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    این مقاله با مرور ۲۳ مقاله کلیدی منتشر شده در فاصله زمانی سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ و استخراج وجم ع بندی فاکتورهای ریسک موجود در ادبیات مذکور، لیستی مشتمل بر ۲۵ فاکتور ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری را فراهم آور ده است . سپس ...

  • اثرات جهانی شدن بر صادرات غیر نفتی ایران 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    در مقاله حاضر سع ی شده، تأث یر جهان ی شدن در کنار عوامل ق یمت ی و غیرقیمت ی بر به عنوان ابزاری با قابلیت بالا در GMDH صادرات غیرنفتی ایران با استفاده از شبکه عصب ی مسیریابی و تشخیص روندهای غیرخطی پیچیده، بخصوص با تعداد ...

  • بررسی مؤلفه های تأثیرگذار بر زنجیره تأمین چابک و طراحی مدل مفهومی مدیریت زنجیره تامین چابک 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2009-08-23)
    طی سال های اخیر، مفاهیم متعددی برای تغییر سازمانی ارائه شده است که فر آیندهای کسب و کار را به عنوان مبنای مفهومی برای طراحی سازمان مورد توجه قرار می دهند . نگرش فرآیندی و فرآیند محوری از مهم ترین ویژگی هایی است که سازم ان ...