مرور دوره 22, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-12-22)
 
- 
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-12-22)هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز و مقایسه مدل در دو گروه پسر و دختر ...
 
- 
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-12-22)
 
- 
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-12-22)
 
- 
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-12-22)این پژوهش با هدف تهیه جدولهای هنجار مقیاس هوش وکسلر چهار (WISC-IV[1])، برای دانشآموزان 6 تا 16 سال استان چهارمحال و بختیاری انجام شد. با توجه به آمار دانشآموزان مناطق 16 گانه در دوره ابتدایی، راهنمایی و اول دبیرستان 872 ...
 



