نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحیدری, پویاfa_IR
dc.contributor.authorابوئی مهریزی, حامدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:39:12Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:39:12Z
dc.date.available1399-07-08T22:39:12Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:39:12Z
dc.date.issued2020-02-20en_US
dc.date.issued1398-12-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-04en_US
dc.date.submitted1398-03-14fa_IR
dc.identifier.citationحیدری, پویا, ابوئی مهریزی, حامد. (1398). نقش واسطه‌ای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(56), 168-190.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3340
dc.identifier.urihttps://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_10358.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/137257
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تبریزfa_IR
dc.publisherUniversity of Tabrizen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه پژوهش های نوین روانشناختیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Modern Psychological Researchesen_US
dc.titleنقش واسطه‌ای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentـ کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه پیام نور تفت، یزد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر یزد، ایرانfa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue56
dc.citation.spage168
dc.citation.epage190


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد