مرور دوره 14, شماره 56 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
- 
تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجیگری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
مقایسه بیماران دختر مبتلا به سندرم ایکس شکننده و دختران عادی در حل مسائل ریاضی نیازمند بهروزرسانی اطلاعات و بدون نیاز به بهروزرسانی اطلاعات (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
مقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
اثر بخشی ترکیب مداخلههای رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانشآموزان (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
رابطه سوء تعبیر نشانههای بدنی با اضطراب اجتماعی: نقش میانجی تئوری ذهن ناایمن (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
اثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
مطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانشآموزان (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
ارزیابی مدل ارتباطی ذهنآگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 
- 
اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2020-02-20)
 



