• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
    • دوره 13, شماره 50
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
    • دوره 13, شماره 50
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز

    (ندگان)پدیدآور
    اقبالی, علیمقنی, اکبر
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد

    شماره نشریه
    50
    تاریخ نشر
    2018-08-23
    1397-06-01
    ناشر
    دانشگاه تبریز
    University of Tabriz
    سازمان پدید آورنده
    دکترای تخصصی روان‌شناسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان (نویسنده مسئول)
    کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی، مربی مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک تبریز

    شاپا
    2322-3340
    URI
    https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7845.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/137136

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب