اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازماندهی و سازماندهی رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز
(ندگان)پدیدآور
اقبالی, علیمقنی, اکبر
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیشماره نشریه
50تاریخ نشر
2018-08-231397-06-01
ناشر
دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz
سازمان پدید آورنده
دکترای تخصصی روانشناسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان (نویسنده مسئول)کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی، مربی مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک تبریز



