دوره 13, شماره 50
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
نقش فرسودگی شغلی در عملکرد فردی کارکنان دانشگاههای آزاد منطقه 13
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازماندهی و سازماندهی رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)
-
پیشبینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2018-08-23)



