بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامهریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا
(ندگان)پدیدآور
دمهری, فرنگیسعلیزاده, حمیدپزشک, شهلاکاظمی, فرنگیسفرخی, نورعلی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیشماره نشریه
46تاریخ نشر
2017-08-231396-06-01
ناشر
دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz
سازمان پدید آورنده
دانشجو دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثناییاستاد دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی، (نویسنده مسئول)
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی



