مرور دوره 12, شماره 46 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
رابطه هشیاری فراگیر و توانایی همذهنی: نقش تعدیلکننده آمادگی عصب روانشناختی Sc
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
تأثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اوتیسم
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
نقش نظریه ذهن و کفایت هیجانی در نشانههای اضطراب اجتماعی با توجه به نقش میانجی کفایت اجتماعی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و پردازش مجدد بر افسردگی دانشجویان دختر دارای شکست عاطفی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
پیشبینیکنندههای روانشناختی رضایت از زندگی در دانشآموزان و والدین
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
عملکرد خانواده اصلی، تمایز یافتگی خود و دلبستگی به خدا در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت و خودارزشمندی با کمکخواهی تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
رابطه بین سبکهای مقابله با تنیدگی روانی و خلاقیت هیجانی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)
-
مقایسه احساس تنهایی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان پسر دارای رفتارهای پرخاشگرانه و عادی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-08-23)



