مرور دوره 8, شماره 32 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
اثربخشی آموزش مهارتهای عاطفی بر افزایش هوش عاطفی و شادی زوجی دانشجویان زن متأهل دانشگاه اصفهان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2014-01-21)با توجه به این واقعیت که هوش عاطفی پیشرفته میتواند در بسیاری از زمینههای زندگی مفید واقع شود و افرادی که از هوش عاطفی قوی برخوردارند از زندگی عاطفی غنی، سرشار و مناسبی بر خوردارند، بنابراین هدف از این پژوهش، بررسی اثربخشی ...
-
ارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانههای افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2014-01-21)هدف پژوهش حاضر بررسی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش نشانه های آسیب شناختی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر دارای یک اختلال هیجانی همایند بود. سه نفر زن مبتلا به اختلال هیجانی اضطراب فراگیر همراه با یک اختلال ...
-
بررسی اثربخشی آموزش بازداری از پاسخ بر کاهش علایم زیرگروه ADHD مرکب ، عمدتاً بیتوجه و ADHD همراه با ODD
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2014-01-21)در تحقیقات، تفاوت میان زیرگروههای ADHD مطرح است. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش بازداری از پاسخ بر کاهش علایم زیرگروههای ADHD مرکب، عمدتاً بیتوجه و ADHD همراه با ODD در یک نمونه 6 نفری مبتلا به این اختلال در ...
-
نقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2014-01-21)سیگار رایجترین ماده اعتیادآور است که دوستی نامناسب و تنظیم منفی هیجانات با در نظر گرفتن نقش تابآوری، احتمال مصرف این ماده را بالا میبرد. هدف این پژوهش بررسی نقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجانشناختی و کیفیت دوستی دو ...
-
پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2014-01-21)هدف پژوهش حاضر پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب، ناراحتی فیزیولوژیک) با استفاده از طرحوارههای ناسازگار اولیه بود. نمونه پژوهش شامل 200 دانشجوی دانشگاه ایلام بودند که به روش نمونهگیری تصادفی چندمرحلهای ...



