مرور دوره 3, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
مقایسه راهبردهای مطالعه (شناختی، فراشناختی) و مولفههای شخصیتی در دانشجویان دختر قوی و ضعیف تحصیلی دانشگاه پیام نور استان مازندران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)هدف این پژوهش، مقایسه راهبردهای مطالعه (شناختی و فراشناختی) و مولفههای شخصیتی در دانشجویان دختر قوی و ضعیف تحصیلی دانشگاه پیام نور استان مازندران بود روش تحقیق، علی-مقایسهای و طرح آن دو گروهی بوده است. برای نمونهگیری ...
-
همه گیر شناسی ناتوانی های یادگیری کلامی و غیرکلامی در میان دانش آموزان دورۀ ابتدایی شهرستان مشهد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)این پژوهش با هدف بررسی همه گیر شناسی ناتوانی های یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان مشهد صورت گرفته است. روش پژوهش حاضر علی – مقایسه ای می باشد و جامعة آماری شامل کلیه ی دانش آموزان دختر و پسر دورۀ ابتدایی نواحی ...
-
ارتباط سرمایه فرهنگی با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)هدف این پژوهش بررسی ارتباط سرمایه فرهنگی با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان است. روش پژوهش حاضر همبستگی بوده است. جامعه آماری شامل نفر از دانشجویان دانشکده های فنی، علوم اجتماعی و روانشناسی و علوم تربیتی و در ...
-
رابطه بین هوش هیجانی ، استرس ادراک شده و رضایت زناشویی با کیفیت زندگی زنان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)زنان به عنوان اساسی ترین عنصر بنیادین جامعه ، نقشی بس تعیین کننده در انگیزش ها ، خیزش ها وشکل گیری شخصیت ورفتار جامعه خود دارند .این پژوهش به منظور بررسی رابطه بین هوش هیجانی ، استرس ادراک شده ورضایت زناشویی با کیفیت زندگی ...
-
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و روش های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)هدف این تحقیق بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و روش های مطالعه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی انجام شد. روش تحقیق حاضر توصیفی – پیمایشی و از نوع همسبتگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه ی ...
-
بررسی تفاوت بین خودپنداره تحصیلی و سبک های اسنادی در دانش آموزان دارای اختلال خواندن و نوشتن و دانش آموزان عادی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)هدف پژوهش حاضر بررسی تفاوت بین خودپنداره و سبک های اسنادی در دانش آموزان دارای اختلال خواندن و نوشتن و دانش آموزان عادی میباشد. روش پژوهش از نوع علّی- مقایسهای بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دختر مقطع دبستان ...
-
بررسی عملی بودن اعتبار روایی نرم یابی مقیاس سنجش کارآفرینی دبیران دبیرستانهای استان مازندران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-08-22)پژوهش حاضر بر پایه هدف اصلی استاندارد ساختن مقیاس کارآفرینی در دبیران آموزش و پرورش استان مازندران به اجرا در آمد. طرح پژوهش توصیفی بوده از این رو نمونه ای با حجم 600 نفر از آموزش و پرورش شهرهای تنکابن،بابل،ساری،قائم ...



