مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
رابطه جوّ آموزشی با فرسودگی تحصیلی وکیفیت تجارب یادگیری در دانش آموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2016-11-21)هدف این پژوهش بررسی رابطه جو آموزشی با فرسودگی تحصیلی وکیفیت تجارب یادگیری در دانش آموزان دختر متوسطه ناحیه 2 شیرازبوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری پژوهش تمامی دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس ...
-
مدلیابی خودناتوانسازیتحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2016-11-21)اینپژوهش به منظور تعیین رابطه علّی متغیرهایی است که بیشترین تأثیرگذاری را بر روی خودناتوانسازی تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران داشتند صورت گرفتهاست. جامعه آماری دانشجویان شهر تهران بود که 520نفر از چهار دانشگاه علامه ...
-
تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2016-11-21)هدفپژوهشحاضرتولیدچندرسانه ایدیکته یارواثربخشیآنبربهبودمشکلاتحافظه دیداریو شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزانناتواندریادگیریاملاصورت گرفته است. طرحپژوهش،نیمهآزمایشیودوگروهیباپیش آزمون وپس آزمون وجامعه یآماریپژوهششاملدانش ...
-
مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2016-11-21)از این پژوهش مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان ارجاع شده به هسته مشاوره به علت خودزنی در مقطع متوسطه شهرستان بوکان بود. مطالعه از نوع علی مقایسه ای ...
-
تاثیر آموزش هوش هیجانی بر خرسندی زناشویی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2016-11-21)در این پژوهش به بررسی اثر آموزش هوش هیجانی بر خرسندی زناشویی پرداخته شد. پژوهش حاضر نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود.جامعه مورد پژوهش شامل متاهلین مراجعه کننده به مراکز مشاوره منطقه 4 تهران که از ...



