• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه رسانه
    • دوره 30, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه رسانه
    • دوره 30, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه)

    (ندگان)پدیدآور
    نادری, نادربهرامی نیا, بهارهسلیمانی, معین
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    832.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مطالعه موردی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین پخش برنامه‌‌های مرتبط با کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و بررسی وضعیت کنونی این ارتباط در شبکة استانی زاگرس کرمانشاه با روش توصیفی، از نوع همبستگی و به صورت کمی انجام شده است. جامعة آماری این پژوهش را دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه تشکیل داده‌اند، که تعداد آنها ۴۶۰ نفر است. از این تعداد، ۲۱۰ نفر به عنوان نمونة آماری، بر اساس جدول مورگان و از طریق نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای با انتساب متناسب انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها، پرسشنامة محقق‌ساخته بود و به منظور بررسی فرضیه‌های پژوهش، از آمار توصیفی و استنباطی، برای تحلیل داده‌ها از تحلیل عاملی تاییدی، تحلیل مسیر و آزمون t تک‌نمونه‌ای استفاده شد. نتایج این پژوهش، رابطة بین پخش برنامه‌‌های مرتبط با کارآفرینی در شبکه‌های استانی و ترویج فرهنگ کارآفرینی را مثبت نشان داد، اما در وضعیت کنونی، پخش برنامه‌‌های مرتبط با کارآفرینی در شبکة استانی زاگرس در حالت پیش‌برنده و تاثیرگذاری قرار ندارد.
    کلید واژگان
    برنامه‌های با محتوای کارآفرینی
    ترویج فرهنگ کارآفرینی
    شبکه‌های استانی
    شبکه‌ استانی زاگرس استان کرمانشاه

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2019-08-23
    1398-06-01
    ناشر
    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    سازمان پدید آورنده
    مدیر گروه مدیریت و کارآفرینی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران.
    دانشجوی کارشناسی‌ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران.
    دانشجوی کارشناسی‌ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران.

    شاپا
    1022-7180
    2645-3797
    URI
    http://qjmn.farhang.gov.ir/article_93481.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133197

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب