نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T22:27:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:27:58Z
dc.date.available1399-07-08T22:27:58Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:27:58Z
dc.date.issued2013-02-19en_US
dc.date.issued1391-12-01fa_IR
dc.date.submitted2013-01-12en_US
dc.date.submitted1391-10-23fa_IR
dc.identifier.citation(1391). چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهی. فصلنامه رسانه, 23(4), 95-118.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_53578.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133105
dc.description.abstract<strong>این مقاله‌ مروری بر تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر روزنامه‌نگاری و ترسیم افق جدید در صنت خبر است. رسانه‌های اجتماعی تأثیرات جدی بر پوشش خبری گذاشته‌اند و همچنین دسترسی به‌ خبرها را ارتقا داده‌‌‌اند. رسانه‌های اجتماعی به‌ مخاطب صدایی داده‌اند و موقعیت مخاطب را در کسب و کار خبری کاملاً متحول کرده‌‌‌اند. برای توصیف این تحولات اساسی، به ‌‌اختصار سه‌ شکل نوظهور روزنامه‌نگاری را توضیح دادم که‌ عبارت‌اند از: فراگیر، متغیر و </strong><strong>شبکه‌‌‌ای</strong><strong>. بر مبنای این فرم‌های جدید روزنامه‌نگاری، فضای حرفه‌ای و فرهنگ روزنامه‌نگاری به‌ یک فضای شبکه‌ای </strong><strong>تغییر </strong><strong>کرده ‌‌است. از آنجا که‌ روزنامه‌نگاری شبکه‌ای، تولید، توزیع و همچنین فرهنگ مصرف خبری </strong><strong>تغییر </strong><strong>داده ‌‌است، سازمان‌های خبری باید رسانه‌های اجتماعی را در کسب و کار خبری‌شان لحاظ کنند. از این رو برخی سازمان‌های خبری پیشتاز، استراتژی‌های مؤثری در این زمینه ‌‌اتخاذ کرده‌اند که‌ چند مثال از آن‌ها ارائه‌ کرده‌‌‌ام.</strong><br /> <strong>در این مقاله‌ کوشیده‌ام تا با ارائة‌ تصویری کلی از تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر روزنامه‌نگاری و کسب و کار خبری، چشم‌اندازی از صنعت در حال ظهور خبر ارائه‌ دهم</strong>fa_IR
dc.format.extent288
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectرسانه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectروزنامه‌نگاریfa_IR
dc.subjectروزنامه‌نگاری شبکه‌ایfa_IR
dc.subjectکسب و کار خبریfa_IR
dc.subjectسازمان‌های خبریfa_IR
dc.titleچشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue4
dc.citation.spage95
dc.citation.epage118


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد