نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T22:27:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:27:53Z
dc.date.available1399-07-08T22:27:53Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:27:53Z
dc.date.issued2012-05-21en_US
dc.date.issued1391-03-01fa_IR
dc.date.submitted2012-04-30en_US
dc.date.submitted1391-02-11fa_IR
dc.identifier.citation(1391). برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی. فصلنامه رسانه, 23(1), 5-28.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_53381.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133076
dc.description.abstract<strong>تمامی‌سازمان‌ها با هر نوع فعالیتی تحت تأثیر شرایط محیطی قرار دارند و در واقع محیط خارجی نقطة آغاز استراتژی است. مدیریت استراتژیک، رویکردی ‌است که زاییدة عصر تغییرات سریع است و می‌توان آن را یک نوع دیدگاه و فنی برای برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر در مقابل تغییرات سریع به شمار آورد که امروزه یکی از ابزارهای توانمند در این حوزه کارت امتیازی متوازن به حساب می‌آید. کارت امتیازی متوازن می‌تواند در تمام مراحل مدیریت استراتژیک به خوبی ایفای نقش کند و کارایی این مدل در ارزیابی عملکرد مدیریت در سازمان‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. اما به دلیل تسلط طولانی رویکردهای سیاسی در مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای ایران، به ندرت ابزاری توانمند همچون کارت امتیازی متوازن مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله، نویسندگان روند اجرایی برنامه‌ریزی استراتژیک را به کمک کارت امتیازی متوازن تا رسم نقشة استراتژی و تعیین شاخص‌های عملکردی در یک سازمان رسانه‌ای مکتوب (<em>روزنامة همشهری</em>) در ایران به تصویر می‌کشند.</strong>fa_IR
dc.format.extent344
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectمدیریت استراتژیکfa_IR
dc.subjectکارت امتیازی متوازنfa_IR
dc.subjectسازمان‌های رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectروزنامة همشهریfa_IR
dc.subjectدیماتل فازی مثلثیfa_IR
dc.titleبرنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل داناییfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue1
dc.citation.spage5
dc.citation.epage28


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد