دوره 28, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رسانههای اجتماعی: ابزاری برای نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط نوشتة امین پژوهش جهرمی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2018-02-20)مفهوم و پدیدة نوآوری رسانه (Media innovation)توجهاتی را در میان جامعة دانشگاهی، محافل سیاسی و متصدیان حوزه نوآوری به خود جلب کرده است. با این حال، هنوز هم به این پدیده چندان پرداخته نشده ...
-
بررسی مقایسهای سواد رسانهای در بین دانشجویان ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه علمیـ کاربردی تهران در سال 1395 نوشتة بهاره همتپور حامد نوروزی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2018-02-20)این پژوهش با هدف بررسی مقایسهای سواد رسانهای در بین دانشجویان ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمیـ کاربردیتهران انجام شده است. جامعة آماری پژوهش دانشجویان ...
-
طنز مطبوعاتی و گفتمانهای سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصولگرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2018-02-20)مقالة پیش رو در پی پاسخ به پرسش تأثیر تغییر گفتمانهای سیاسی بر طنز مطبوعاتی است. به این منظور روزنامههای نماینده دو جناح اصولگرا (کیهان) و اصلاح طلب (جامعه، توس و شرق) در سالهای اول ریاست جمهوری دولتهای هفتم، ...
-
مطالعة کیفی آسیبهای مطبوعات محلی شهر اصفهان از دیدگاه فعالان باتجربه در سال 1395 نوشتة فائزه تقیپور مهدی باباربیع
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2018-02-20)این پژوهش باهدف شناسایی آسیبهای ساختار مطبوعات محلی شهر اصفهان انجام شد. روش تحقیق،کیفی از نوع پدیدارشناسی و حوزة پژوهش تمامی فعالان باتجربة مطبوعاتی شامل مدیران مسئول، سردبیران، صاحبانامتیاز، خبرنگاران، ...
-
بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران (تابستان1396 ) سواد اطلاعاتی؛ راهکار نوین در روابط عمومیها نوشتة داود زارعیان فاطمه جمارانی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2018-02-20)بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران عنوان پژوهشی است که با تکیه بر مدل شش مهارت بزرگی که آیزنیرگ و برکویتز مطرح کردهاند، به شناسایی ...



