دوره 28, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
نقش مطبوعات اقتصادی در توسعة صادرات غیرنفتی نوشتة نازنین ملکیان معصومه صیاد علیجانی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2017-08-23)اهمیت نقشی که مطبوعات و بهخصوص مطبوعات اقتصادی در کمک به توسعة صادرات غیرنفتی و ورود به بازارهای جهانی دارند، بر کسی پوشیده نیست. در این پژوهش تلاش شده است تا به نقشی که مطبوعات اقتصادی بر توسعة صادرات غیرنفتی ...
 
- 
بررسی شاخصهای برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانهای آن با تأکید بر رقابتهای انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2017-08-23)تبلیغات سیاسی و مدیریت تصویر سیاسی و برند (brand) الگویی جدید برای توسعة ارتباطات سیاسی (Political communicati ...
 
- 
نقش ساز و کار برجستهسازی در کنترل افکار عمومی اروپا در برابر موج تحریم رژیم صهیونیستی نوشتة سیّدوحید عقیلی علی حاجمحمدی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2017-08-23)جنبش تحریم اسرائیل یک حرکت مردمی است که چندسالی است در اروپا شکل گرفته و به سرعت در حال گسترش است. اما اهداف این جنبش با سیاست داخلی و خارجی اتحادیه اروپا همخوانی ندارد. این مقاله قصد دارد با بررسی گزارشهای خبری ...
 



