مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارزیابی و ترسیم هرم سلسله مراتب نیازهای افسران دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2016-02-20)هدف از این تحقیق ارزیابی و ترسیم هرم سلسله مراتب نیازهای افسران دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بوده است. این تحقیق به وسیلهی پرسشنامه انجام شده است. روایی پرسشنامه از روش محتوا (سازه) مورد تایید قرار گرفت. ...
 
- 
آثار پرورشی الگوی مدیریت آموزش در آموزش مباحث علوم دریایی (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2016-02-20)هدف این مقاله معرفی الگوی مدیریت آموزش از تبار مدیریت آموزشی در آموزش مباحث علوم دریایی میباشد. کاربرد آن در شکل دادن به فضای هستهی فنی آموزشی یا کلاسهای درس علوم دریایی به همراه جهتدهی فعالیتهای شاگرد محوری مانند ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر ورود (جذب) دانشجو به دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2016-02-20)پژوهش حاضر بر اساس چهار شاخص بورسیهی تحصیلی و شغلی، ویژگیهای شخصیتی فرد، ویژگیهای محیطی فرد و تبلیغات و ایجاد انگیزه توسط اطرافیان مدلی را برای عوامل مؤثر بر ورود دانشجو به دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) و همچنین، ...
 
- 
تحلیل و ارزیابی کیفیت ارائهی خدمات آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر بر اساس الگوی سیپ (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2016-02-20)دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در راستای اهداف عالیهی نداجا جهت حراست از مرزهای آبی کشور وظیفهای حیاتی دارد. نداجا مأموریت دارد تا با برنامهریزی دقیق آموزشی، نیروی انسانی را که سرمایه اصلی سازمان محسوب میگردد، ...
 
- 
رابطه مهارتهای مدیران موثر با رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2016-02-20)هدف اصلی این تحقیق رابطه مهارت های مدیران موثر با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بود. روش تحقیق در این مطالعه توصیفی از نوع همبستگی انتخاب شد. جامعه آماری به تعداد 85 نفراز کارکنان ...
 
- 
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم آموزشی موسسات دریایی استان بوشهر با استفاده از AHP (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2016-02-20)هدف از این پژوهش شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر سیستم آموزشی موسسات دریایی استان بوشهر به منظور بهبود عملکرد آنان در آموزش و تربیت دریانوردان ماهر بوده است. این مطالعه از نوع تحقیق آمیخته اکتشافی بوده و از تکنیک سلسله ...
 



