نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorافراخته, حسنfa_IR
dc.contributor.authorریاحی, وحیدfa_IR
dc.contributor.authorجلالیان, حمیدfa_IR
dc.contributor.authorسرایی, سودابهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:00:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:00:31Z
dc.date.available1399-07-08T22:00:31Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:00:31Z
dc.date.issued2016-06-21en_US
dc.date.issued1395-04-01fa_IR
dc.date.submitted2018-03-14en_US
dc.date.submitted1396-12-23fa_IR
dc.identifier.citationافراخته, حسن, ریاحی, وحید, جلالیان, حمید, سرایی, سودابه. (1395). سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان. روستا و توسعه, 19(4), 143-167.fa_IR
dc.identifier.issn1563-3322
dc.identifier.issn2645-6486
dc.identifier.urihttp://rvt.agri-peri.ac.ir/article_59483.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/122990
dc.description.abstractهدف پژوهش توصیفی- پیمایشی حاضر تحلیل کیفیت خدمات الکترونیک ارائه‏  شده به روستاییان در دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ( روستایی استان اصفهان بود. جامعه آماری خانوارهای ساکن در روستاهای دارای این دفاتر بودند. حجم نمونه با استفاده از رابطه کوکران برابر با 368 برآورد شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه سروکوال بود که با اعمال تغییراتی با شرایط منطقه متناسب شد. پایایی و روایی پرسشنامه با آلفای کرونباخ و آماره KMO مورد تأیید قرار گرفت. داده­ها نیز با استفاده از نرم­افزار SPSS تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که در هر پنج بُعد کیفیت خدمات، انتظار مشتریان بیشتر از وضعیت موجود خدمات الکترونیک است، اما دو بُعد «همدلی» و «ملموسات» با کمترین مقادیر منفی، تا حدی جلب رضایت مشتریان را فراهم کرده­اند؛ ابعاد «قابلیت اطمینان»، «پاسخ­گویی» و «ضمانت» نیز نامطلوب­ترین ابعاد خدمات از لحاظ کیفیت می­باشندfa_IR
dc.format.extent299
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherموسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستاییfa_IR
dc.publisherAgricultural Planning, Economics, and Rural Development Research Institute (APERDRI)en_US
dc.relation.ispartofروستا و توسعهfa_IR
dc.relation.ispartofVillage and Developmenten_US
dc.subjectادراکاتfa_IR
dc.subjectانتظاراتfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریانfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectخدمات الکترونیکfa_IR
dc.subjectفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییfa_IR
dc.subjectاصفهان (استان)fa_IR
dc.titleسنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume19
dc.citation.issue4
dc.citation.spage143
dc.citation.epage167


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد