• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • جامعه فرهنگ رسانه
    • دوره 7, شماره 26
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • جامعه فرهنگ رسانه
    • دوره 7, شماره 26
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    قدرت داستان‌سرایی در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد برند مقصد

    (ندگان)پدیدآور
    علیرضایی, ابوترابقوام, محسنگودرزی, محمد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    386.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    بخش بزرگی از جمعیت جهان در حال حاضر در رسانه های اجتماعی و مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با هم در ارتباط هستند و تجربیات و داستان‌ها را به اشتراک گذاشته و در نتیجه بر روی ادراک و رفتار خرید یکدیگر تأثیر می‌گذارند. این یک چالش متمایز برای سازمان‌های مدیریت مقصد است که باید با واقعیتی جدید کنار بیایند، چرا که برندهای مقصد به‌طور فزاینده‌ای محصول تجارب گردشگری مشترک و گفتگو در شبکه‌های اجتماعی به‌جای استفاده از استراتژی‌های بازاریابی هستند. این مقاله تفسیر جدیدی از چگونگی کارکرد شبکه‌های اجتماعی آنلاین را با توجه به ایجاد تعامل و گردش هیجان‌انگیز داستان‌های برند به کمک ارائه یک چارچوب مفهومی مبتنی بر مفاهیم جامعه‌شناختی، عملکرد، کنشگری اجتماعی و پویایی داستان‌سرایی بیان می‌کند. این مفاهیم به‌عنوان «فناوری‌های قدرت » برای نقش آن‌ها در شکل دادن سازوکارهای اجتماعی در رسانه‌های اجتماعی مشخص می‌شود. "ویزیت دنمارک "، سازمان‌ مدیریت مقصد ملی کشور دانمارک جهت به‌کارگیری در این چهارچوب موردمطالعه قرارگرفته است. این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌های مدیریت مقصد می‌توانند از این چارچوب برای تقویت برند رسانه‌های اجتماعی خود استفاده نمایند و نیز پنج توصیه عملی برای چگونگی انجام این کار را هم ارائه می‌دهد.
    کلید واژگان
    "شبکه اجتماعی"
    "ایجاد برند مقصد"
    "سازمان‌های مدیریت مقصد"
    "داستان‌سرایی"
    فناوری‌های قدرت"

    شماره نشریه
    26
    تاریخ نشر
    2018-03-21
    1397-01-01
    ناشر
    انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
    Iranian Association for cultural studies & communication
    سازمان پدید آورنده
    دانشیار گروه مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، تهران، ایران
    دانش آموخته مدیریت ام بی ای(بازاریابی)، دانشگاه آزاد اسلامی
    دانشجوی مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

    URI
    http://scm.iaocsc.ir/article_77459.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/117898

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب