نقد و نظری بر ابهام های موجود در مفهوم مطالعه
(ندگان)پدیدآور
سالاری, محمودنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این مقاله برای شناخت بهتر و دقیق تر مفهوم مطالعه سعی کرده است درباره برخی از ابهام های مهم این حوزه بحثی داشته باشد. مباحثی نظیر اینکه مطالعه چگونه رفتاری است؟ فردی یا اجتماعی، چه تفاوتی بین خواندن و مطالعه است؟ آیا کتابهای درسی جزو شاخص مطالعه باید محسوب شود؟ همچین به ابهام هایی در خصوص کتابهای علمی، دینی و فیلم های داستانی پرداخته  و در نهایت نیز راهبردی برای رفع این ابهام ها ارائه شده است.
کلید واژگان
ابهام های شاخص مطالعهشاخص مطالعه
کتابهای درسی
کتابهای علمی
کتابهای دینی
فیلمهای داستانی
خواندن
شماره نشریه
14151391تاریخ نشر
2012-03-201391-01-01




