نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسالاری, محمودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:43:38Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:43:38Z
dc.date.available1399-07-08T21:43:38Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:43:38Z
dc.date.issued2012-03-20en_US
dc.date.issued1391-01-01fa_IR
dc.date.submitted2017-10-03en_US
dc.date.submitted1396-07-11fa_IR
dc.identifier.citationسالاری, محمود. (1391). نقد و نظری بر ابهام‏ های موجود در مفهوم مطالعه. شمسه: نشریه الکترونیکی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 4(14151391), 1-8.fa_IR
dc.identifier.issn2008-451X
dc.identifier.urihttp://shamseh.aqr-libjournal.ir/article_50724.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/116838
dc.description.abstractاین مقاله برای شناخت بهتر و دقیق ‏تر مفهوم مطالعه سعی کرده است درباره برخی از ابهام‏ های مهم این حوزه بحثی داشته‏ باشد. مباحثی نظیر اینکه مطالعه چگونه رفتاری است؟ فردی یا اجتماعی، چه تفاوتی بین خواندن و مطالعه است؟ آیا کتابهای درسی جزو شاخص مطالعه باید محسوب شود؟ همچین به ابهام‏ هایی در خصوص کتابهای علمی، دینی و فیلم‏ های داستانی پرداخته  و در نهایت نیز راهبردی برای رفع این ابهام‏ ها ارائه شده است.fa_IR
dc.format.extent175
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضویfa_IR
dc.relation.ispartofشمسه: نشریه الکترونیکی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضویfa_IR
dc.subjectابهام‏ های شاخص مطالعهfa_IR
dc.subjectشاخص مطالعهfa_IR
dc.subjectکتابهای درسیfa_IR
dc.subjectکتابهای علمیfa_IR
dc.subjectکتابهای دینیfa_IR
dc.subjectفیلم‏های داستانیfa_IR
dc.subjectخواندنfa_IR
dc.titleنقد و نظری بر ابهام‏ های موجود در مفهوم مطالعهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی دانشگاه امام رضا (ع)fa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue14151391
dc.citation.spage1
dc.citation.epage8


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد