مرور دوره 4, شماره 16-17 پاییز و زمستان 1391 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
بررسی شاهنامه های چاپ سنگی[1] چاپ ایران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2012-09-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی شاهنامه های چاپ سنگی چاپ ایران در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از لحاظ اطلاعات کتابشناختی و نسخهشناسی مانند کاتب، نقاش(تصویرگر)، ناشر، محل نشر، تاریخ نشر، جلد و ... است. با بررسی صورت گرفته تعداد ...
 
- 
مدیریت دانش مشتری: رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2012-09-22)بهکارگیری نظریههای سازمان و مدیریت، و مدیریت دانش- به ویژه در سازمانهای دانشمحوری همچون کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی- علاوه بر اینکه باعث بهبود عملکرد اینگونه سازمانها میشود، باعث افزایش رضایتمندی کاربران/مشتریان ...
 
- 
ضرورت تغییر ماهوی در رویکرد خدماتی و اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2012-09-22)
 
- 
نگاهی سیستمی به مسائل آموزشی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2012-09-22)هر جامعه ای حاصل فعالیت نظامهای درهم تنیده اجتماعی است و دربررسی مسائل آموزشی نمیتوان نظام آموزشی را در خلاء تصور نمود بلکه بایستی آن را درتعامل با سایر نظامهای کلان در نظر گرفت. در این روند تعاملی، نظام آموزشی، در حال ...
 



