نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصائم, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorرضوانی, محمد حسینfa_IR
dc.contributor.authorشیخ, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:42:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:42:00Z
dc.date.available1399-07-08T21:42:00Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:42:00Z
dc.date.issued2016-09-22en_US
dc.date.issued1395-07-01fa_IR
dc.date.submitted2016-01-05en_US
dc.date.submitted1394-10-15fa_IR
dc.identifier.citationصائم, مهدی, رضوانی, محمد حسین, شیخ, رضا. (1395). ارزیابی و رتبه بندی هوش فرهنگی مدیران تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تکنیک تاپسیس فازی. مدیریت منابع انسانی در ورزش, 4(1), 101-111. doi: 10.22044/shm.2016.876fa_IR
dc.identifier.issn‪۲۳۸۳-۱۴۹۹
dc.identifier.issn۲۳۸۳-۱۵۰۲‬
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22044/shm.2016.876
dc.identifier.urihttp://shm.shahroodut.ac.ir/article_876.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/116216
dc.description.abstractهدف: هدف از انجام پژوهش حاضر ارزیابی و رتبه بندی هوش فرهنگی مدیران تربیت بدنی دانشگاه فنی وحرفه ای کشور با ‏رویکرد تاپسیس فازی بود.‏‎ ‎<br /> روش‌شناسی : جامعه آماری پژوهش شامل مدیران تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای (134 نفر) بود. حجم‎ ‎نمونه‎ ‎بر اساس‎ ‎فرمول‎ ‎کوکران 100‏‎ ‎نفر،‎ ‎و روش‎ ‎نمونه‎ ‎گیری‎ ‎بصورت‎ ‎تصادفی ساده‎ ‎‏ بود. برای ارزیابی و رتبه بندی هوش فرهنگی مدیران از ‏پرسشنامه ای شامل 20 سئوال استفاده شد که 4 سئوال مرتبط با هوش راهبردی یا فراشناختی، 6 سئوال مرتبط با هوش ‏دانشی یا شناختی، 4 سئوال مرتبط با هوش انگیزشی و 6 سئوال در رابطه با هوش رفتاری بود. در حوزه علم تصمیم گیری، ‏هوش فرهنگی مدیران تربیت بدنی بر اساس تکنیک تاپسیس فازی به عنوان یکی از تکنیک های چند معیاره مورد ارزیابی ‏قرار گرفت.‏<br /> یافته ها : بر اساس نتایج تحقیق مدیران تربیت بدنی دانشگاه های فنی و حرفه ای بر اساس ابعاد چهارگانه هوش فرهنگی در ‏قالب مقیاس کلامی – فازی مورد سنجش و طبق تکنیک تاپسیس فازی مورد رتبه بندی قرار گرفتند به طوری که مدیران ‏دانشگاه های زنجان (دخترانه)، تبریز (پسرانه) و اصفهان (پسرانه) در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند.‏<br /> نتیجه گیری: با توجه به وجود تفاوت در میزان هوش فرهنگی افراد، پیشنهاد می شود که ابتدا میزان هوش فرهنگی مورد ‏سنجش قرار گیرد تا پس از شناخت نقاط ضعف و قوت مدیران، نسبت به دوره های آموزشی متناسب اقدام شود.‏fa_IR
dc.format.extent1042
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت منابع انسانی در ورزشfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22044/shm.2016.876
dc.subjectهوش فرهنگیfa_IR
dc.subjectمدیران تربیت بدنیfa_IR
dc.subjectتکنیک تاپسیس فازیfa_IR
dc.subjectدانشگاه فنی و حرفه ایfa_IR
dc.titleارزیابی و رتبه بندی هوش فرهنگی مدیران تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تکنیک تاپسیس فازیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشی کاربردیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس‌ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue1
dc.citation.spage101
dc.citation.epage111


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد