نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمودی, داودfa_IR
dc.contributor.authorمیر کاظمی, سیده عذراfa_IR
dc.contributor.authorوحدانی, محسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:38:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:38:47Z
dc.date.available1399-07-08T21:38:47Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:38:47Z
dc.date.issued2015-03-21en_US
dc.date.issued1394-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-05-24en_US
dc.date.submitted1394-03-03fa_IR
dc.identifier.citationمودی, داود, میر کاظمی, سیده عذرا, وحدانی, محسن. (1394). ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 5(9), 61-71.fa_IR
dc.identifier.issn۲۳۴۵-۴۶۲۸
dc.identifier.issn۲۳۴۵-۴۶۳۶
dc.identifier.urihttps://smms.basu.ac.ir/article_1183.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/114991
dc.description.abstractهدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین ویژگی‌های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی بود. روش این تحقیق توصیفی- همبستگی بود. 305 نفر از مشتریان این محصول، پرسشنامه این پژوهش را تکمیل کرند. برای تحلیل داده ­ها از آزمون­ های کالموگروف-اسمیرنوف، آزمون تی تک نمونه‌ای، ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون استفاده شد. کلیه داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار SPSS و در سطح معناداری 05/0≥p تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که بین رضایت برند (52/0=r)، اعتماد برند (50/0r= )، تجربه برند (57/0r= )، تناسب طبقه برند (60/0r= )، تناسب تصویر برند (40/0r= ) و ارزش ادراک‌شده برند (42/0r= ) با وفاداری برند ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد. همچنین نتیجه آزمون رگرسیون نیز نشان داد که متغیرهای پیش‌بین در مجموع توانستند 45% از تغییرات واریانس وفاداری برند را تبیین کنند. با توجه به نتایج تحقیق پیشنهاد می‌شود برنامه‌های مربوط به وفادار ساختن مصرف‌کنندگان به برند باید ساده و درعین‌حال کاربردی باشد و بر همه عوامل اثرگذار بر وفاداری برند به‌طور مساوی توجه داشته باشند.fa_IR
dc.format.extent753
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه بوعلی سیناfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های معاصر در مدیریت ورزشیfa_IR
dc.subject"رضایت برند"fa_IR
dc.subject"وفاداری برند"fa_IR
dc.subject"اعتماد برند"fa_IR
dc.subject"تجربه برند"fa_IR
dc.subject" کفش ورزشی"fa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.titleارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت ورزش،دانشگاه بیرجندfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی،دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجندfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت ورزش،دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue9
dc.citation.spage61
dc.citation.epage71


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد