• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی
    • دوره 5, شماره 9
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی
    • دوره 5, شماره 9
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی

    (ندگان)پدیدآور
    مودی, داودمیر کاظمی, سیده عذراوحدانی, محسن
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    753.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین ویژگی‌های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی بود. روش این تحقیق توصیفی- همبستگی بود. 305 نفر از مشتریان این محصول، پرسشنامه این پژوهش را تکمیل کرند. برای تحلیل داده ­ها از آزمون­ های کالموگروف-اسمیرنوف، آزمون تی تک نمونه‌ای، ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون استفاده شد. کلیه داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار SPSS و در سطح معناداری 05/0≥p تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که بین رضایت برند (52/0=r)، اعتماد برند (50/0r= )، تجربه برند (57/0r= )، تناسب طبقه برند (60/0r= )، تناسب تصویر برند (40/0r= ) و ارزش ادراک‌شده برند (42/0r= ) با وفاداری برند ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد. همچنین نتیجه آزمون رگرسیون نیز نشان داد که متغیرهای پیش‌بین در مجموع توانستند 45% از تغییرات واریانس وفاداری برند را تبیین کنند. با توجه به نتایج تحقیق پیشنهاد می‌شود برنامه‌های مربوط به وفادار ساختن مصرف‌کنندگان به برند باید ساده و درعین‌حال کاربردی باشد و بر همه عوامل اثرگذار بر وفاداری برند به‌طور مساوی توجه داشته باشند.
    کلید واژگان
    "رضایت برند"
    "وفاداری برند"
    "اعتماد برند"
    "تجربه برند"
    " کفش ورزشی"
    بازاریابی

    شماره نشریه
    9
    تاریخ نشر
    2015-03-21
    1394-01-01
    ناشر
    دانشگاه بوعلی سینا
    سازمان پدید آورنده
    کارشناسی ارشد مدیریت ورزش،دانشگاه بیرجند
    استادیار مدیریت ورزشی،دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجند
    دانشجوی دکترای مدیریت ورزش،دانشگاه تهران

    شاپا
    ۲۳۴۵-۴۶۲۸
    ۲۳۴۵-۴۶۳۶
    URI
    https://smms.basu.ac.ir/article_1183.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/114991

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب