مرور دوره 5, شماره 9 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی
(دانشگاه بوعلی سینا, 2015-03-21)هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین ویژگیهای برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی بود. روش این تحقیق توصیفی- همبستگی بود. 305 نفر از مشتریان این محصول، پرسشنامه این پژوهش را تکمیل کرند. برای تحلیل داده ها از آزمون های ...
-
بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی
(دانشگاه بوعلی سینا, 2015-03-21)امروزه با توجه به شیوههای جدید تکنولوژی، در اختیارگذاشتن اطلاعات گوناگون برای مشتری و تنوع در انتخاب آنان، بازاریابی نیز دچار تغییرات بسیاری شده است. یکی از شیوههای نوین بازاریابی جهت پاسخگویی به این نیازها، بازاریابی ...
-
بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا
(دانشگاه بوعلی سینا, 2015-03-21)پژوهش حاضر به دنبال سنجش میزان تفکر استراتژیک در میان مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بود. جامعه آماری شامل مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور و نمونه ها بصورت تمام شمار 64 نفر انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه جین ...
-
تحلیل مؤلفههای هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی
(دانشگاه بوعلی سینا, 2015-03-21)هدف اصلی پژوهش تحلیل مؤلفه های هوش فرهنگی از متن برنامه تلویزیونی-ورزشی نود، بهعنوان پربینندهترین برنامه ورزشی ملی میباشد. روش تحقیق ازنظر استراتژی ترکیبی (توصیفی- کیفی)، ازنظر مسیر اجرا تحلیل محتوا، ازنظر هدف کاربردی، ...
-
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه
(دانشگاه بوعلی سینا, 2015-03-21)فرهنگپذیری و عمومیت بخشیدن به ورزش در هر جامعهای در گرو تعمیم و ترویج عوامل مؤثر در این امر میباشد. تحقیق حاضر، عوامل فرهنگپذیری ورزش را از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه مورد بررسی قرار داده است. مدل ...



