دوره 2, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش باورهای فراشناخت و دشواری در تنظیم هیجان در رضایت شغلی مربیان مهدکودک
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-10-22)چکیده هدف پژوهش حاضر، پیشبینی ...
-
بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیش دبستانی شهرستان بوکان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-10-22)چکیده: پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین شیوههای فرزندپروری و میزان افسردگی کودکان پیشدبستان شهرستان بوکان انجام شد. جامعه مورد مطالعه پژوهش کلیهی دانش آموزان ...
-
مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودکهای مبتنی بر مشارکت و مهدکودکهای سنتی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-10-22)چکیده هدف از پژوهش حاضر مقایسه کارکرد اجرایی (توجه) و عملکرد روانی- حرکتی در کودکان مهدکودکهای مبتنی بر مشارکت و مهدکودکهای سنتی بود. این پژوهش از نوع علّی – مقایسهای بود. جامعه پژوهش حاضر را کلیه ...
-
تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-10-22)چکیده پژوهش حاضر به تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفوردمیپردازد که در این تحلیل، تکالیف واگرا به عنوان عامل ایجاد خلاقیت تعیین شده و به بررسی میزان آن تکالیف ...



