مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس عنوان

  • اثربخشی آموزش همدلی بر زورگویی کودکان 6-4 سال در مراکز پیش از دبستان 

    بنی اسدی, ابراهیم؛ برجعلی, احمد؛ مفیدی, فرخنده؛ بنی اسدی, فاطمه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)
    هدف: پژوهش حاضر باهدف شناخت میزان اثربخشی برنامه‌ی آموزش همدلی بر زورگویی کودکان 6-4 ساله مراکز پیش از دبستان انجام شد. طرح پژوهشی از نوع طرح‌ (پیش‌آزمون، پس‌آزمون، پیگیری) با گروه کنترل و آزمایش یا طرح بین گروهی بود. بر ...

  • اثربخشی حضور دانش‌آموز ابتدایی در منطقۀ عمل معلم بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی 

    خانی, محمدحسین؛ محمدی, محسن (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)
    هدف این پژوهش، بررسی میزان اثربخشی حضور دانش‏آموزان ابتدایی در منطقۀ عمل معلم بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضیات پایۀ پنجم ابتدایی بود. برای رسیدن به این هدف، از روش آزمایشی و از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل ...

  • نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعة کیفی) 

    میبودی, حسین؛ شبیری, سید محمد؛ لاهیجانیان, اکرم‌الملوک؛ رشید, سحر (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)
    شکل‌گیری نگرش، ارزش‌ها، تعهد و مهارت‌های مورد نیاز برای حفظ و پشتیبانی محیط زیست در افراد از سنین پایه آغاز می‌شود. پژوهش حاضر با هدف بررسی دلایل نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش‌دبستانی (پنج و شش سال) انجام شد که شامل الگوهای ...