نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحیمی پردنجانی, امینfa_IR
dc.contributor.authorرمضانی نژاد, رحیمfa_IR
dc.contributor.authorشفیعی, شهرامfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:34:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:34:27Z
dc.date.available1399-07-08T21:34:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:34:27Z
dc.date.issued2018-02-20en_US
dc.date.issued1396-12-01fa_IR
dc.date.submitted2017-09-24en_US
dc.date.submitted1396-07-02fa_IR
dc.identifier.citationرحیمی پردنجانی, امین, رمضانی نژاد, رحیم, شفیعی, شهرام. (1396). طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت. فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, 5(2), 29-40.fa_IR
dc.identifier.issn23455578
dc.identifier.issn25384961
dc.identifier.urihttp://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_4767.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113372
dc.description.abstractاین پژوهش باهدف ارائه مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه­ های خصوصی ورزشی شهر رشت<strong> </strong>انجام گرفت.<strong> </strong>روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی اجرا شد. جامعه آماری پژوهش، کلیه مشتریان باشگاه­ های خصوصی شهر رشت بودند که از طریق نمونه­ گیری خوشه­ ای از همه مناطق 10 گانه شهر رشت انتخاب شدند. از مناطقی که بیشتر از 10 باشگاه وجود داشت دو باشگاه و از مناطقی که کمتر از 10 باشگاه وجود داشت یک باشگاه به­­ صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. با توجه به جامعه آماری که نامحدود بود، از بین مشتریانی که داوطلب به همکاری با محقق بودند 3۸۴ نفر به پرسشنامه کیفیت ارتباط، رفتار مشتریان، ویژگی ارتباطی مشتریان (کیم، 2008) و وفاداری (لیو، 2008) پاسخ دادند. برای تحلیل داده ­ها مدل‌سازی معادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزئی از (اسمارت پی ال اس ۳) استفاده شد. یافته­ ها نشان داد که رابطه بین کیفیت ارتباط با وفاداری و رفتار، کیفیت ارتباط با رفتار با میانجی­گری وفاداری معنی‌دار بود. بین وفاداری و رفتار مشتریان رابطه معنی‌دار مشاهده شد، بین ویژگی ارتباطی با وفاداری و رفتار، ویژگی ارتباطی با رفتار میانجی‌گری وفاداری رابطه معنی‌داری وجود دارد.<strong> </strong>نتیجه‌گیری می­شود مدیران باشگاه­ها علاوه بر کیفیت ارتباط بامشتریانشان باید به ویژگی ارتباطی آنان نیز توجه کنند.<strong></strong>fa_IR
dc.format.extent303
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayame Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Management in Sport Mediaen_US
dc.subjectارتباط مشتریانfa_IR
dc.subjectباشگاه های ورزشیfa_IR
dc.subjectرفتار مشتریانfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتریانfa_IR
dc.titleطراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه گیلانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد مدیریت ورزشی، دانشگاه گیلانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، دانشگاه گیلانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue2
dc.citation.spage29
dc.citation.epage40


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد