نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمقدس, مصطفیfa_IR
dc.contributor.authorکلاته سیفری, معصومهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:34:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:34:27Z
dc.date.available1399-07-08T21:34:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:34:27Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-04-10en_US
dc.date.submitted1396-01-21fa_IR
dc.identifier.citationمقدس, مصطفی, کلاته سیفری, معصومه. (1396). تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید). فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, 5(1), 63-72.fa_IR
dc.identifier.issn23455578
dc.identifier.issn25384961
dc.identifier.urihttp://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_4433.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113369
dc.description.abstractهدف این تحقیق تأثیر رسانه­ ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت مجید است. روش انجام پژوهش حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است و داده‌های آن به‌صورت میدانی جمع ­آوری شدند، گردآوری داده­ها با استفاده از پرسشنامه صورت گرفت که با بهره­ گیری از نمونه­ گیری در دسترس، 223 مشتری به‌عنوان نمونه انتخاب شد. به‌منظور تحلیل رابطه میان متغیرها، از مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده‌شده است. برخی از یافته‌ها نشان می‌دهد که افزایش تبلیغات سنتی شرکت مجید و رسانه­ه ای اجتماعی منجر به نگرش مثبت مشتریان نسبت به برند شرکت می­شود، اما میزان تأثیرگذاری تبلیغات سنتی بیشتر از رسانه­ های اجتماعی است. به‌علاوه، نگرش نسبت به نام تجاری منجر به خرید محصولات شرکت می­شود. با توجه به اینکه یکی از روش‌های جذب مشتریان استفاده از تبلیغات در رسانه­ ها است، یافته‌های این تحقیق نشان می­دهد شرکت مجید برای تغییر نگرش مشتریان و خرید از این شرکت باید در رسانه‌های جمعی به تبلیغات بپردازد چون بیشتر موردتوجه آنان است.fa_IR
dc.format.extent416
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayame Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Management in Sport Mediaen_US
dc.subjectرسانه هاfa_IR
dc.subjectشرکت مجیدfa_IR
dc.subjectقصد خریدfa_IR
dc.subjectمعادلات ساختاریfa_IR
dc.subjectنگرش مشتریانfa_IR
dc.titleتحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue1
dc.citation.spage63
dc.citation.epage72


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد