• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
    • دوره 5, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
    • دوره 5, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

    (ندگان)پدیدآور
    مقدس, مصطفیکلاته سیفری, معصومه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    416.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این تحقیق تأثیر رسانه­ ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت مجید است. روش انجام پژوهش حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است و داده‌های آن به‌صورت میدانی جمع ­آوری شدند، گردآوری داده­ها با استفاده از پرسشنامه صورت گرفت که با بهره­ گیری از نمونه­ گیری در دسترس، 223 مشتری به‌عنوان نمونه انتخاب شد. به‌منظور تحلیل رابطه میان متغیرها، از مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده‌شده است. برخی از یافته‌ها نشان می‌دهد که افزایش تبلیغات سنتی شرکت مجید و رسانه­ه ای اجتماعی منجر به نگرش مثبت مشتریان نسبت به برند شرکت می­شود، اما میزان تأثیرگذاری تبلیغات سنتی بیشتر از رسانه­ های اجتماعی است. به‌علاوه، نگرش نسبت به نام تجاری منجر به خرید محصولات شرکت می­شود. با توجه به اینکه یکی از روش‌های جذب مشتریان استفاده از تبلیغات در رسانه­ ها است، یافته‌های این تحقیق نشان می­دهد شرکت مجید برای تغییر نگرش مشتریان و خرید از این شرکت باید در رسانه‌های جمعی به تبلیغات بپردازد چون بیشتر موردتوجه آنان است.
    کلید واژگان
    رسانه ها
    شرکت مجید
    قصد خرید
    معادلات ساختاری
    نگرش مشتریان

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2017-11-22
    1396-09-01
    ناشر
    دانشگاه پیام نور
    Payame Noor University
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، دانشگاه مازندران
    دانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه مازندران

    شاپا
    23455578
    25384961
    URI
    http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_4433.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113369

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب