دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملت شهر قم)
(موسسه آموزش عالی طلوع مهر, 2024-08-22)این پژوهش با هدف شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تمایل به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی و با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی، تئوری عمل منطقی و نظریه رفتار برنامهریزی شده صورت گرفته است. نوع پژوهش کاربردی، و وش پژوهش از نظر ...
-
تدوین نقشه راه فناوری برای هماهنگی راهبردهای فناوری اطلاعات با راهبردهای کسب وکارهای نوپا در 5 سال آینده
(موسسه آموزش عالی طلوع مهر, 2024-08-22)استفاده مؤثر از فناوری اطلاعات، یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمانها در کسب مزیت رقابتی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است. رشد روزافزون پیشرفتها و نوآوریها در این زمینه، چالشهایی را در هماهنگی راهبردهای فناوری اطلاعات ...
-
تأملی معرفتشناختی بر ساخت سیاسی تصاویر آینده
(موسسه آموزش عالی طلوع مهر, 2024-08-22)ساخت سیاسی تصویر آینده با مدلسازی جهان معنایی همراه است. تقاضا برای تصویر آینده، پایههای ماندگار خود را در ظرفیت فرهنگی- نشانهشناختی، سازنده- خلاق و فرافکنی انسان دارد. این مطالعه فرایندهای تشکیل دانش ناشناخته را مورد ...
-
آیندهپژوهی با روش سناریونگاری در نظام سلامت
(موسسه آموزش عالی طلوع مهر, 2024-08-22)پژوهش حاضر با هدف تحلیل و پیشبینی آینده نظام سلامت انجام گرفت. هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای اصلی تأثیرگذار بر آینده نظام سلامت و تدوین سناریوهای محتمل برای توسعه و بهبود این نظام است. این پژوهش از ...
-
بررسی رابطه مدیریت سود واقعی با قراردادهای بدهی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
(موسسه آموزش عالی طلوع مهر, 2024-08-22)قرضگرفتن نیز مانند هر روش دیگری دارای مزایا و معایبی است. از جمله معایب استفاده از استقراض، مواجهه شرکت با مشکلات مالی و هزینه های مربوطه است. مشکلات مالی میتواند طیف وسیعی از مشکلات را شامل شود، از کاهش نسبی نقدینگی تا ...
-
بررسی تأثیر اختلالات زنجیره تأمین بر رضایت مشتری در صنعت خاص با توجه به اثر میانجی توانمندسازی کارکنان سبز
(موسسه آموزش عالی طلوع مهر, 2024-08-22)امروزه با توجه به فضای متلاطم و متغیر صنعت یکی از عوامل مهم در رضایت مشتریان، عملکرد مطلوب زنجیره تأمین است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر اختلالات زنجیره تأمین بر رضایت مشتری در صنعت خاص با درنظرگرفتن اثر میانجی توانمندسازی ...



