• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ و اندیشه ریاضی
    • دوره 43, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ و اندیشه ریاضی
    • دوره 43, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    منظور از یادگیری فعال برای ریاضی‌‌دانان چیست؟

    (ندگان)پدیدآور
    باقری, امیرضرغامی فارفار, رمضان
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    ترجمه
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    یادگیری فعال شیوه‌ای از یادگیری است که در آن یادگیرنده در عمل و فعالانه وارد فرایند یادگیری می‌شود و بسته به شخص یادگیرنده دارای مراتب مختلف است. د‏ر این مقاله توضیحات مختصری دربارهٔ این روش و مطالب مربوط به آن بیان می‌شود که برای استادان‏، معلمان‏، و دانشجویان مفید و قابل تأمل است‏.
    کلید واژگان
    یادگیری فعال
    کلاس‌های معکوس
    ‏‏آموزش پژوهش‌محور
    آموزش ریاضی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2024-07-22
    1403-05-01
    ناشر
    انجمن ریاضی ایران
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه فنی و مهندسی مرند، گروه علوم پایه
    دانشگاه فنی و مهندسی مرند، گروه علوم پایه

    شاپا
    1022-6443
    URI
    https://dx.doi.org/10.30504/mct.2023.1349.1944
    http://mct.iranjournals.ir/article_419.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1126647

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب