بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند
(ندگان)پدیدآور
منصوری مؤید, فرشتهمرادی, محمدملایی, فاطمهنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
با توجه به جایگاه مشتری در صنعت هتلداری و اهمیت بالای کیفیت خدمات ارائهشده، رقابت شدیدی بر این صنعت حاکم میباشد؛ ازاینرو بازیابی خدمات ناقص فرصتی مجدد برای شرکتها فراهم میآورد که روابطشان با مشتریان را تحکیم بخشند و متعاقباً مطلوبیت عملکرد کارمندانی که با مشتریان در ارتباط هستند بر نیات رفتاری مشتریان تأثیرگذار میباشد. هدف از تحقیق حاضر ارائه مدلی بهمنظور بررسی تأثیر برخورداری از سطوح بالای عملکرد در بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی مثبت توسط گردشگران میباشد. جامعه آماری متشکل از گردشگران داخلی شهر شیراز میباشد که در یکی از هتلهای 5 ستاره شیراز اقامت داشته و در مدت پژوهش در دسترس بودهاند که با توجه به فرمول کوکران 384 نفر بهعنوان نمونه آماری در نظر گرفته شدند. دادههای جمعآوریشده از مشتریان توسط نرمافزار SPSS 22 و smart pls 2 تجزیهوتحلیل گردید. با توجه به نتایج، سطوح بالای عملکرد در بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی گردشگران تأثیرگذار میباشد.
کلید واژگان
عملکرد بازیابی خدماتتبلیغات شفاهی
ارزش ادراکشده مشتری
تجربه مشتری
واکنش احساسی
شماره نشریه
39تاریخ نشر
2017-09-231396-07-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرسکارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده مدیریت و اقتصاد، تهران، ایران
کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده مدیریت و اقتصاد، تهران، ایران
شاپا
2322-32942476-597X




