دوره 15, شماره 50
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)یکی از انواع گردشگری، گردشگری سلامت است. دسترسی مناسب به زیرساختهای گردشگری، در جذب گردشگر سلامت و افزایش ماندگاری آنها تأثیر بسزایی دارد. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تحلیلی زیرساختهای گردشگری سلامت در شهر یزد میباشد. ...
 
- 
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)امروزه بهترین راه پویایی برای مقابله با تغییرات محیطی که باعث ایجاد شکاف عمیق بین نیازهای کشور و عملکرد شرکتها میشود، بازطراحی مدلهای کسب و کار است. با توجه به اهمیت بازطراحی مدلهای کسب و کار در کسب مزیت رقابتی و ...
 
- 
طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)هدف این پژوهش شناسایی ویژگی های ملموس و مزایای منطقی برندِ هتل بیمارستان حلال می باشد. روش پژوهش مبتنی بر مبنای فلسفی تفسیری، جهت گیری بنیادی، رویکرد استقرایی و شیوه انجام آن کیفی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش کارمندان ...
 
- 
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)اتحادهای استراتژیک به عنوان ابزاری برای ادامه بقا در دنیای رقابتی امروز به امری رایج در میان صنایع مختلف تبدیل شده است. در این میان، انتخاب شریک، از جمله کلیدیترین مراحل در شکلگیری هرگونه اتحادی به شمار میرود. از اینجهت، ...
 
- 
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)تحقیق حاضر با هدف تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری انجام شده است. افراد مورد مطالعه با استفاده از روش نمونه گیری غیر تصادفی و از بین مشتریان رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه در سه شهر گرگان، ...
 
- 
آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)این پژوهش، خبره محور بوده و با هدف آینده نگاری و ارائه سناریو مطلوب برندسازی پایدار در مقصدهای گردشگری ساحلی به روش توصیفی- تحلیلی در منطقه ساحلی چابهار انجام شده و درصدد پاسخگویی به این سئوال است که الگوی مطلوب برندینگ ...
 
- 
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-06-21)تحلیل کیفیت فضای کسب و کار و کارآفرینی گردشگری یکی از مهمترین مقدمات بهبود فضای کسب و کار گردشگری است. در این خصوص اقتصاد نهادگرای جدید که بر محیط نهادی تمرکز دارد، روابط بازیگران گردشگری را در چارچوب محیطی تفسیر میکند که ...
 



