مرور دوره 14, شماره 46 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
تبیین تأثیر ریسکهای ادراکشده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)تصویر ذهنی گردشگر از مقصد گردشگری نقش بسزایی در تصمیم انتخاب مقصد ایفا میکند. از سویدیگر ریسکهای ادراکشده گردشگر عامل مهمی است که تصویر ذهنی وی را از خدمات گردشگری تحت تأثیر قرار میدهد. لذا مقاله حاضر ...
 
- 
تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخصهای زیستاقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)یکی از مهمترین بنیانهای برنامهریزی گردشگری در مناطق مختلف جغرافیایی، تهیه تقویم محیطی گردشگری بخصوص بر مبنای وضعیت اقلیم منطقه است. نقش اقلیم در زمینه جذب گردشگر در ایام زمانی و فصول گردشگر پذیر از اهمیت بالایی ...
 
- 
اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحالتوسعه) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)نابرابری درآمدوتلاشدرراستای کاهشآن،یکیازمهمترین دغدغههای جوامع در دنیای کنونی محسوب میشود؛ کشورها از یکسو به دنبال منابعی درآمدزا و از سوی ...
 
- 
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)توسعه اینترنت نقش بسزایی در گسترش تبلیغات دهانبهدهان ایفا میکند. هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر تبلیغات دهانبهدهان آنلاین بر روی اعتماد به مقصد (ایران) و قصد سفر به آن است. این پژوهش از لحاظ نوع مخاطب، بنیادی، از ...
 
- 
مکانیابی هتلهای شهر اهواز با استفاده از GIS و AHP (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)پژوهش حاضر باهدف کلی مکانیابی هتلهای شهر اهواز و اهداف جزئی توزیع مناسب هتلها در سطح شهر و کاهش بار ترافیکی ناشی از سفرهای غیرضروری صورت گرفته است که در این راستا دو سؤال اساسی مطرح و در پی رسیدن به پاسخ آن هستیم: ...
 
- 
الگوی برندسازی درونسازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)در پروژههای برندسازی، نبود الگوی مناسب برندسازی درونسازمانی بومی، موجب ناکارآمدی است. چراکه این فعالیت به اجتماع و فرهنگ جامعه مرتبط است. هدف این پژوهش ارائه الگویی برآمده از فعالیتهای انسانی بخش گردشگری ایران است. ...
 
- 
تأثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)در سالهای اخیر بحث گستردهای در رابطه با فعالیت برندها در رسانههای اجتماعی انجام گرفته است. رسانههای اجتماعی با برنامههای کاربردی و افزایش محبوبیتشان کمک شایانی به شرکتها در ترغیب تعامل مشتریان میکنند. این پژوهش ...
 
- 
بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)این تحقیق دارای دو هدف اصلی است، هدف اول آن ارائه مدل بازاریابی کارآفرینانه برای هتلداری ج.ا.ایران و هدف دوم اندازهگیری بازاریابی کارآفرینانه و اثرات آن بر عملکرد هتلداری است که برای انجام آن از روش تحقیق آمیخته در ...
 
- 
ارزیابی عملکرد هتلهای وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-08-23)ارزیابی عملکرد سازمانها، فرآیندی است که از طریق آن میتوان اطلاعات سودمند و مفیدی در خصوص میزان موفقیت خدمات ارائه کرد. در این تحقیق عملکرد هتلهای شیراز در صنعت گردشگری با استفاده از مدلهای ریاضی مورد بررسی قرار ...
 



