مرور دوره 7, شماره 18 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-08-22)بازدید از منابع فرهنگی و تاریخی یکی از بزرگترین ، فراگیرترین و رو به رشدترین بخش های صنعت گردشگری عصر حاضر است. در این میان تمدن اسلامی نیز با توجه به میراث عظیمی که به طور ملموس و ناملموس از خود به جا گذاشته پتانسیل بالایی ...
 
- 
برآورد تمایل به پرداخت بازدید کنندگان داخلی و خارجی برای بلیط ورودی موزه ی ملی ایران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-08-22)در مقاله ی حاضر راهبرد قیمت گذاری دو نرخی برای موزه های با تاکید بر تاثیر احتمالی حداکثر تمایل به پرداخت بازدید کنندگان موزه ملی ایران مورد تحقیق قرار گرفته است که هدف اصلی آن برآورد نرخ عادلانه ی بلیط ورودی این موزه برای ...
 
- 
شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-08-22)سیاستگذاری گردشگری به مهمترین ابزار برای توسعه پایدار صنعت گردشگری تبدیل شده است. با توجه بدین مسئله ، پژوهش در حیطه ی سیاستگذاری گردشگری یکی از اولویت های اساسی برای محققان است. پژوهش حاضر با توجه به سیاست های گردشگری ...
 
- 
رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-08-22)رفتار شهروندی سازمانی رفتاری است داوطلبانه که از روی میل و اشتیاق و بدون هیچگونه انگیزه ی بیرونی انجام می گیرد. این رفتار فراتر از وظیفه تعریف شده و به منظور کمک به سازمان یا مشتری و ارباب رجوع انجام می پذیرد و در قبال ...
 



