مرور دوره 2, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (پیمایشی بر مبنای مدل کیفیت خدمات)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-08-22)یکی از مباحث اصلی که در رقابت پذیری شرکتهای خدماتی مطرح است کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان است. مدیران تمایل دارند، بگونه ای کیفیت خدماتی را که به مشتریان نشان ارائه می کنند اندازه گیری نمایند. اما آنچه همواره انجام این ...
-
Tourism Gaining Cogency from an Industry-Driven Force to a Public -Platform Choice
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-08-22)
-
رابطه صفات شخصیتی با مشتری گرایی و ارزیابی عملکرد کارکنان خدماتی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-08-22)عملکرد موفق هر کسب و کاری در بازار پیچیده کنونی به عوامل مهمی همچون مشتری گرایی و مدیریت عملکرد سازمان بستگی دارد. همچنین حساسیت نقش کارکنان و رفتارهای آنها در تعیین کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان به ویژه در صنعت هتلداری ...
-
درآمدی بر جامعه شناسی جهانگردی و گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-08-22)جهانگردی و مسافرت، بخشی از زندگی اجتماعی است. جهانگردی نه فقط رفت و آمد افراد و سیر و سفر یا مسافرت کاری است، بلکه به مثابه یک پدیده اجتماعی مورد بررسی قرار میگیرد که به روابط میان افراد و ارتباطات انسانی مربوط است. باید ...



