مرور دوره 17, شماره 2 بر اساس موضوع "درگیری تحصیلی"

  • تأثیر آموزش سواد هیجانی بر درگیری تحصیلی و نظریه ذهن دختران 9 تا 12 سال 

    عطاریان‌پور اصفهانی, هدی؛ چوب فروش زاده, آزاده؛ آریان پور, حمیدرضا (انحمن روانشناسی ایران, 2022-12-01)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش سواد هیجانی بر درگیری تحصیلی و نظریه ذهن دختران 9-12 سال انجام شد. روش پژوهش از نوع نیمه‌آزمایشی از نوع پیش‌آزمون و پس‌آزمون همراه با گروه کنترل بود. جامعه‌ی آماری شامل دانش‌آموزان دختر ...