نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزارعی, قاسمfa_IR
dc.contributor.authorموحد, سید محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorعبادی ثانی, سعیدهfa_IR
dc.date.accessioned1402-04-31T11:47:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-07-22T11:47:47Z
dc.date.available1402-04-31T11:47:47Zfa_IR
dc.date.available2023-07-22T11:47:47Z
dc.date.issued2023-04-21en_US
dc.date.issued1402-02-01fa_IR
dc.date.submitted2022-10-30en_US
dc.date.submitted1401-08-08fa_IR
dc.identifier.citationزارعی, قاسم, موحد, سید محمد رضا, عبادی ثانی, سعیده. (1402). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی. مدیریت برند, 10(1)doi: 10.22051/bmr.2023.42148.2402fa_IR
dc.identifier.issn2345-3222
dc.identifier.issn2538-1482
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2023.42148.2402
dc.identifier.urihttps://bmr.alzahra.ac.ir/article_7071.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1012676
dc.description.abstractایجاد برند و برندسازی شخصی، به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک و یکی از زمینه‌های رشد کسب‌وکارها و مدیران شرکت‌های تجاری به‌شمار می‌رود. بنابراین در درجه اول در این پژوهش، تلاش شد تا با شناسایی عواملی که می­توانند در برندسازی شخصی مدیران شرکت­ها­ی تجاری نقش داشته باشند و در درجه دوم، با اولویت­بندی این عوامل و شاخص­ها­ی حاصل از آن­ها، درجه اهمیت هریک از عوامل مشخص شود. پژوهش حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ رویکرد، از نوع تحقیقات ترکیبی است؛ به‌طوری‌که پایگاه اطلاعات نهایی هر دو نوع اطلاعات کیفی و کمی را دربردارد. بنابراین در این پژوهش، عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی از طریق مصاحبه با 1- مدیران شرکت‌های تجاری، 2-کاربران شبکه‌های اجتماعی و 3- نخبگان دانشگاهی مشخص شدند و سپس این عوامل، در مرحله دوم و با استفاده از نتایج مرحله اول، به‌صورت پرسشنامه­ای محقق‌ساخته تهیه گردید و در اختیار افراد فوق قرار گرفت و نتایج به‌دست‌آمده در این مرحله، از طریق روش تاپسیس اولویت­بندی و درجه اهمیت هر­یک از عوامل و شاخص­ها­ی استخراج‌شده، با بهره­گیری از روش تحلیل سلسله­مراتبی (AHP) مشخص گردید. با استفاده از نظرات خبرگان و اساتید روایی درونی آن موردتأیید قرار گرفته و پایایی ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه، بالای 94/0 محاسبه شد که موردقبول می­باشد. براساس نتایج به‌دست‌آمده از پژوهش، عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت­ها­ی تجاری در شبکه­ها­ی اجتماعی شامل:1- عملکرد سازمانی، 2- دانش، مهارت و هوش مدیریتی، 3- ارتباطات برون‌سازمانی، 4- ویژگی­ها­ی جمعیت‌شناختی، 5- داشتن چشم­انداز شخصی، 6- ویژگی­ها­ی شخصیتی، 7- مهارت­ها­ی رهبری، 8- مهارت­ها­ی شبکه اجتماعی، 9- عوامل فرهنگی اجتماعی، 10- توجه به مخاطبین و 11- توجه به محتوا هستند که از بین این عوامل، داشتن چشم­انداز شخصی دارای بیشترین تأثیر و عامل ویژگی­ها­ی جمعیت‌شناختی، دارای کمترین تأثیر می­باشد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofمدیریت برندfa_IR
dc.relation.ispartofBrand Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2023.42148.2402
dc.subjectبرندسازی شخصیfa_IR
dc.subjectمدیران شرکت‌های تجاریfa_IR
dc.subjectشبکه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectتاپسیسfa_IR
dc.subjectتحلیل سلسله‌مراتبیfa_IR
dc.subjectبرند سازیfa_IR
dc.titleشناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.fa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue1


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد