مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس موضوع "تصویر برند"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل رفتار مصرفکننده در جام جهانی پتانک آفلاین 2020 بوده است. پنج مقیاس اندازهگیری در این پژوهش با همکاری 200 نفر مشارکت کننده زن و مرد در ویپوک به منظور مدلسازی روابط عِلی بین متغیرهای پژوهش مورد ...
-
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل رفتار مصرفکننده در جام جهانی پتانک آفلاین 2020 بوده است. پنج مقیاس اندازهگیری در این پژوهش با همکاری 200 نفر مشارکت کننده زن و مرد در ویپوک به منظور مدلسازی روابط عِلی بین متغیرهای پژوهش مورد ...



