مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
کسورات اعمال شده توسط سازمانهای بیمهی خدمات درمانی و تأمین اجتماعی در صورت حسابهای ارسالی بیمارستانهای آموزشی اهواز
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه : هر ساله مبالغ قابل توجهی از درآمدهای بیمارستانها بهعنوان کسورات توسط سازمانهای بیمهگر کسر میگردند. هدف از این پژوهش شناسایی کسورات اعمال شده توسط سازمانهای بیمهگر خدمات درمانی و تأمین اجتماعی در صورت ...
-
نقش آموزشهای قرآنی بر رفتار شغلی کارکنان بیمهی خدمات درمانی استان اصفهان
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه: موضوع آموزش بهطور اعم و آموزش قرآنی بهطور اخص و تأثیر آن در رفتار سازمانی به منظور کمک به مدیران سازمانها از موضوعات مهم در رشد کیفیت سازمان میباشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطهی آموزش قرآنی و رفتار شغلی کارکنان ...
-
نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)
-
میزان مهارت دانشجویان پرستاری در استفاده از فنآوری اطلاعات
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه : دانش کامپیوتری و فنآوری اطلاعات برای پرستاری و آیندهی آن بسیار ضروری است توانایی استفاده از فنآوری اطلاعات در افزایش مهارت دانشجویان پرستاری و مامایی بسیار مهم است و لازم است که به آنها مهارتهای اطلاعرسانی ...
-
دیدگاه و تجربیات کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر کرمان در خصوص استقرار گواهینامهی سیستم مدیریت کیفیت-) ISO 9000 مطالعهی کیفی)
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه: امروزه توجه به مقولهی کیفیت در سازمانهای خدماتی فراگیر شده است. بسیاری از سازمانهای خدماتی از جمله بیمارستانها اقدام به اخذ گواهینامهی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9000) کردهاند. هدف از این مطالعه ارایهی دیدگاه و ...
-
الگوی همتألیفی پژوهشگران ایرانی حوزهی سم شناسی در پایگاه موسسه ی اطلاعات علمی طی سالهای 1991 تا 2011
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه: همتألیفی وسیع ترین شبکهی اشتراک دانش و دخالت حقیقی پژوهشگران در تولید علم و توسعهی علمی است. هدف از این پژوهش تعیین وضعیت همتألیفی پژوهشگران ایرانی حوزهی سم شناسی در نمایهی استنادی علوم بین سالهای 1991 تا ...
-
روند رشد و توسعهی مقالات اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پایگاه استنادی جهان اسلام
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه : بررسی کمی برونداد علمی بهویژه مقالات پژوهشی یکی از مهمترین شاخصهای پژوهش در تولید علم شناخته میشود. یکی از کارآمدترین شیوههای بررسی تولیدات علمی استفاده از مطالعات علمسنجی با بررسی مقالات نمایه شده در پایگاههای ...
-
عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستانهای شهر مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه: امروزه بهعنوان یک واحد کسب و کار، سازمانهای بهداشتی و درمانی بیشتر از دیگر صنایع نیازمند مدیریت ارتباط با مشتری با استانداردهای بالا میباشند. این پژوهش با دیدگاهی سازمانی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم ...



