نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت
(ندگان)پدیدآور
امیراشکان نصیری پورمحمدرضا ملکیمحمودرضا گوهریسارا آقابابامحمدمهدی واحدی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
بازاریابی اجتماعیخیریه ها
سلامت
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2014-03-091392-12-18
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
دانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایراندانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکدهی مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران
استادیار، آمار زیستی، دانشکدهی مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران
دانشجوی دکترای تخصصی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
کارشناس ارشد، مدیریت اجرایی، موسسهی خیریه محک، تهران، ایران
شاپا
1735-78531735-9813



